logo

TANDOĞAN MİTİNGİNE GİDEN BAŞKAN KAVİŞ DİREKSİYONA GEÇTİ

TANDOĞAN MİTİNGİNE GİDEN BAŞKAN KAVİŞ DİREKSİYONA GEÇTİ

Kaviş direksiyon başında

İYİ Parti Kemer İlçe Başkanı Tolga Kaviş, Ankara’da düzenlenecek Büyük Tandoğan Mitingi’ne katılmak üzere Kemer’den yola çıktı. Yolculuk öncesinde direksiyon başına geçen Başkan Kaviş, mitinge katılacak partililerle birlikte Ankara’nın yolunu tuttu.

Sezen Turhan

Ankara yolculuğu öncesinde açıklamalarda bulunan Kaviş, Büyük Tandoğan Mitingi’nin demokrasi, adalet ve güçlü bir Türkiye hedefi doğrultusunda önemli bir buluşma olacağını belirtti.

Kaviş, “Bugün istikametimiz Ankara, hedefimiz Büyük Tandoğan Mitingi. Milletimizin sesi olmak, adalet, demokrasi ve güçlü bir Türkiye için omuz omuza mücadele etmek üzere yola çıktık. Kemer’den Ankara’ya uzanan bu yol, umutların ve değişim iradesinin yoludur. Haydi Ankara, Büyük Tandoğan Mitingi’nde buluşuyoruz.” ifadelerini kullandı.

İYİ Parti Kemer İlçe Teşkilatı üyeleriyle birlikte yola çıkan Tolga Kaviş’in, Ankara’daki mitingde Kemer’i temsil edeceği belirtildi. Partililer, Büyük Tandoğan Mitingi’nin Türkiye’nin dört bir yanından gelecek vatandaşların katılımıyla geniş bir buluşmaya sahne olacağını ifade etti.

74 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ